Monday, April 1, 2013

Rohkem jama, vähem hitte

Sel nädalal tuli Depeche Mode’l üle pika aja välja singel, „Soothe My Soul“ sel nimeks. Ma ei ole suurim DM fänn olnud, kuid tunnistan, et neil on olnud täitsa häid lugusid. Vaadeldav laul kõlab suht nagu standard Depeche Mode, kuid natuke repetitive ja üheülbaline minu jaoks. Salmid on igavad ning refrään, olgugi et kaasakiskuv, on jama. Videos näeb paaris kohas paljast rinda, kuid muidu on ka see igav.
Tahaks meeleldi siia video panna, kuid VEVO ei lase ning ei hakka ka mingit suvalist uploadi panema, seega lugu saab kuulata SIIT

Fall Out Boy on tagasi tulnud. 1,5 kuud tagasi ilmus neil video loole „My Songs Know What You Did In The Dark“, mis oli selline enamvähem lugu. Miks ma selle esile tõin on, et selle video eellugu räägitakse lahti nende uues videos „Phoenix“. Too lugu on minu silmis juba täitsa kuulatav. Hea tempokas rock-lugu. Videos näeme, kuidas FAB liikmeid ükshaaval kinni püütakse ning nende lauljat piinatakse. See on kogu video. Miks seda tehakse, me teada ei saa, kuid see video ei häiri mind. Kuna see on ühe video eellugu, siis võib-olla tuleb siia veel osasid ning ma ei hakka täielikku järeldust sellest veel tegema. Aga nagu öeldud, lugu on täitsa hea ning positiivne on näha, et eelmise dekaadi rockbändid hakkavad tagasi tulema.
Jah, VEVO, seega lugu saab SIIT

Videoid igale maitsele

YouTubest leiab ikka igast kraami. Järjekordne näide sellest on kraan, mis kõlab nagu F1 masin. Ega siin palju muud polegi öelda, eks kuulake ise.


Sel nädalal kogus kuulsust Walesi noorte poolt mobiiliga filmitud klipp ühest paksemast vennast, kes näitas parklas maailmatasemel jalgpalli käsitlemise skilli. Kuna see video sai nii populaarseks, on nüüdseks võetud selle mehega ühendust ning talle makstakse kinni reis Dubaisse jalgpalli freestyle MM-ile.


Selle aasta sügis/talvel tuleb välja Battlefield 4 ning on avalikustatud esimesed videod sellest mängust. Kui ma arvasin, et BF3 oli juba ülihea graafikaga mäng, siis BF4 on tõesti parem kui päris elu. Ootan seda suure huviga, sest BF3 mulle väga meeldis ning tahaks ka BF4 ära proovida.


Ma ei tee seekord nädala Youtuberi sektsiooni, vaid pühendan sellele ühe eraldi sissekande, mida võib oodata lähipäevadel.

No comments:

Post a Comment