Monday, April 15, 2013

Mother-father-gentleman

Nädala suurimad hitid

Vaieldamatult selle nädala suurim uudis pop-maailmas oli PSY kauaoodatud teine singel. „Gentleman“ on korealase uue loo nimi, millele oli peale „Gangnam Style“ meeletut edu suured ootused peale pandud. Pärast esimest kuulamist ütleksin, et juhtunud oli kõik see, mida kartsin. Kuigi ta ei ole nii sarnane gangnamile, kui võis eeldada, siis ei olnud ta ka väga erinev. Ülesehitus sama, video põhimõte sama. Esimene mulje – biit on OK, video enamvähem, kokkuvõttes ei midagi erilist. Küll aga... mida kuulamine edasi, seda rohkem hakkab ta külge. Nüüd kuis ma olen teda juba umbes 5 korda kuulanud ja vaadanud, siis videos, kus rikkurite asemel tehakse seekord maha džentelmene, on päris mitmeid naljakaid kohti. Nagu arvata võis, käib ka sellega kaasa tants, mis on millegipärast väga lihtsaks tehtud. Põhimõtteliselt side-to-side dryhumping(midagi sellist, mida eelmises videos liftis tehti). Rääkides loost endast, siis ka see on mulle rohkem meeldima hakanud. Ma olen enda tutvusringkonnast üks väheseid, kes tunnistas, et talle „Gangnam Style“ meeldis ning ma pean siinkohal nentima, et mulle suht meeldib ka see uus lugu. Ta ei ole nii hea ja omapärane, kui oli PSY esimene hitt, kuid kuulatav lugu siiski.
Lisainfo: see lugu sai 24 tunniga 22,5 miljonit vaatamist, mis peab olema rekord omaette. Kahe päevaga on tal juba üle 60 miljoni ning sellise tempoga arvan, et see võib juba suveks(jaanipäevaks) miljardi kätte saada.


Demi Lovato hoiaks nagu trendi, et aasta ja laul. 2011 ilmus tema kuulsaim hitt „Skyscraper“, mis oli täitsa OK lugu. 2012 tuli „Give Your Heart A Break“, mis oli selline standartne poplugu, ei midagi erilist. Nüüd, 2013, ilmus tema värskeim hitt „Heart Attack“. Kahjuks on minu vastus sama mis eelmisel – standard poplugu. Salmid on väga üheülbalised, refräänis saab vähemalt tema hääle võimsust kuulda, kuid see ei päästa tervet lugu. Video on millegipärast selline imelik ja sisutühi tehtud. Ta ei näe seal kuigi hea välja, minu silmis. Agree to disagree, aga mulle ei meeldi.
Lugu ja videot saab näha SIIT

Ligi nädal aega tagasi ilmus video Paramore uuele loole „Still Into You“. Ma ütlen siinkohal, et mitmeid aastaid tagasi, kui Paramore tuli ja oma kuulsuse tipul oli, meeldis see bänd mulle väga. Rääkides aga nende uuest ja tänapäevasemast stiilist, siis kahjuks ei ole see see, mida mina neist ootaks. Vanasti oli neil rohkem omapära ja edge’i. Selle uue looga näitavad nad aga, kui mainstreamiks ja pop’iks nad muutunud on. Mitte, et mul midagi mainstreami vastu on, aga teades, kui palju paremini nad on suutnud teha, siis jah... Oma osa mängib ilmselt ka fakt, et peale Paramore hiilgeaegu lahkus bändist 2 liiget ning selline asi jätab kindlasti viljeletava muusika stiilile oma jälje. Video kohta pole ka palju rääkida - väga lihtne ja lapsik. Kokkuvõtteks: It’s not a bad song, but they can do so much better.
Seoses jagamiskeeldudega saan loole vaid LINGATA

Ma kaalusin selle loo esiletoomist juba siis, kui vaid audio versioon YouTube ilmus. Nüüd, kus ka video tuli, ma nagu peaksin sellest rääkima. Calvin Harris ja Ellie Goulding on väed ühendanud ning ühe korraliku tantsuloo välja lasknud. Lugu ise on võrdlemisi tavaline Calvin Harrise looming. Refrääni drop on hea ning Ellie mahe hääl sobib sellele loole. Video on omapärane. See näitab ühe kaamera huvitavat teekonda, mille objektiivile jäävad nii Ellie ja Calvini soojad suhted(kuigi nad ei ole vist paar), ühe mustanahalise rulatamine ja piljardimäng, baikeri sõitmine, kopteriga lendamine, veeskuutriga sõitmine, naisi täis paadil olemine ja lõpuks peole jõudmine. Täitsa okei lugu.
Muusikani jõuad, kui klikid SIIA

Videoid netisügavustest

Selle nädala kõige kuulsam viraalvideo on kahe mehe poolt tehtud klipp, kus ühel tekib söögilauas idee teisele näidata, kuidas loomad söövad. Kõlab võib-olla mitte nii huvitavalt ning olin isegi skeptiline seda pealkirja nähes, kuid need loomad, mida ta järgi teeb, ei ole nii igapäevased, kui võis arvata. Kes pole veel näinud, siis naerge terviseks.


Möödunud nädal ilmus üks omamoodi humoorikas video, kui Cristiano Ronaldo pärast Champions League mängu Galatasarayga sai kokku ühe kohaliku fänniga, kes oli välimuselt väga sarnane CR7 endaga. Võib-olla et natuke noorem, kuid vägagi ühte nägu


Filmiuudiseid

Pühapäeval toimunud MTV Movie Awardsidel esilinastus „Näljamängude“(„Hunger Games“) triloogia 2. filmi „Lahvatab Leek“(„Catching Fire“) treiler. Kuna mulle esimene film ja üldse kogu see saaga väga meeldib, siis ootasin ma seda huviga. Õnneks(või kahjuks), kuna ma olen raamatuid lugenud, ei anta treileris väga palju sisust ära. Seega kui te olete Näljamänge vaadanud, kuid pole raamatuid lugenud, võite treilerit vaadata, kartmata, et see palju spoiliks.

No comments:

Post a Comment