Thursday, April 11, 2013

YouTube muusikud - Tiffany Alvord

As you all know, YouTube on täis muusikuid, kes filmivad end laulmas kavereid kuulsatest lugudest ning on ka neid, kes originaalloomingut esitavad. Seekordses postituses keskendun ma ühele Ameerika tütarlapsele, kelle arengut on mul au olnud jälgida. Tiffany Alvord on 20-aastane lauljatar Californiast, kes alustas oma YouTube teekonda 2008. aastal, lauldes kuulsate artistide lugusid kitarri saatel. Kaverite vahel tulid ka esimesed originaallood ning seda juba sellises noores eas nagu 15-16. Mina avastasin Tiffany juhuslikult 2010/11 aastavahetuse kanti. Esimene lugu, mis ma temalt kuulsin, oli esimene, mis ta oli teinud väljaspool oma kodu. Selleks oli kaver Miley Cyruse loost „When I Look At You“.


Mulle meeldis tema hääl, tema olek, ning ma uurisin veel tema loomingut. Samal päeval sai ta subscribetud ning ta on mu YouTube lehel ever since.
Tiffany laulmas B.o.B ja Rivers Cuomo lugu „Magic“. I like her smile, I like her hair, I like the way she raps.


Ajapikku hakkas Tiffany endale YouTubes nime tegema ning ta sai minna tuurile koos Megan Nicole’i ja Boyce Avenue-ga, kes alustas ka kunagi YouTubes ning on nüüdseks saanud maailmakuulsaks nimeks. Sealt alates hakkasid Tiffany videod muutuma professionaalsemateks, kuna ta sai omale läbi YouTube tutvuste väikse stuudio seljataha.
Tiffany duett Megan Nicole’ga. Lauluks Selena Gomez & The Scene – „Who Says“


Läksid mööda veel mõned kuud ning 2011 aasta suveks sai valmis Tiffany esimene originaalvideo.


Sealt edasi on kõik läinud vaid ülesmäge. Tiffany Alvord on koostööd teinud paljude YouTube muusikutega ning tema fännibaas on kasvanud väga suureks. Hetkel on tal üle 1,3 miljoni tellija. 2012 aastal võitis ta ühe online-hääletusel baseeruva muusikute võistluse, mille auhinnaks oli 25000$. Lisaks oli tal eelmine aasta au esineda New Yorgis Time Square'il aastavahetuse pidustustel, seega pea kogu Ameerika kuulis teda. Hetkel ei ole ta ühegi muusikakorporatsiooniga ühendatud ning on jätkuvalt iseseisev artist. Ja nagu kuulda, ei ole ta ka huvitatud ühegi label'i alla minekust.

Järgnevalt ma toon välja paar isiklikku lemmikut Tiffany suurest videokollektsioonist.








Viimaseks kaver loost, mida ma eelmine nädal arvustasin ning ei pidanud kuigi heaks. See on jätkuvalt nii, mulle ei meeldi Selena Gomezi uus lugu, kuid kolme juutuuberi ühine versioon sellest on vägagi meeldiv


No comments:

Post a Comment